-
Een dozijn gin & tonics, graag – Lisanne Stam
Ik mocht voor Uitgeverij Books & Butterflies het kort verhaal lezen van Lisanne Stam. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Foodtruck Fiësta trilogie – Saskia M.N. Oudshoorn
Ik mocht mee lezen in de alternatieve blogtour rondom de trilogie Foodtruck Fiësta. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Paniek – Sandra J. Paul
Ik mocht mee lezen in de blogtour rondom de nieuwste thriller van Sandra J. Paul. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Undercover – Eva Burgers
Ik las deze novelle van Eva Burgers. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Beachclub Esperanza – Flessenpost – Chantal Claassen
Ik las dit eerste deel uit de BeachClub Esperanza-serie. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Het schaduwmeisje – Lydia Albadoro
Ik las mijn tweede boek van Lydia Albadoro. Of ik weer fan ben? Dat lees je in mijn recensie.
-
Fantoomzoon – Ronald van den Broek
De cover fascineerde me meteen. Of dit verhaal dat ook doet? Dat lees je in mijn recensie.
-
Zomer voor altijd – Jenny Han
Ik las het laatste deel van de zomerse trilogie van Jenny Han. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Een zomer zonder jou – Jenny Han
Ik las het vervolg op 'De zomer waarin alles veranderde' van Jenny Han. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
De zomer waarin alles verandere – Jenny Han
Ik las het eerste deel in deze serie van Jenny Han. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.























