-
Beachclub Esparanza 2 – Briefpost – Chantal Claassen
Ik las het tweede deel in de Beachclub Esparanza-serie. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
TBS – Natasza Tardio
Ik las TBS van Natasza Tardio. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Redwood Ridge – Het begint met een lach – Kelly Moran
Ik las het vierde deel in de Redwood Ridge-serie. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Alias – het laatste uur – Eva Burgers
Ik las 'het laatste uur' het eerste deel uit de Alias-serie. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Het Cupcake Café – Jenny Colgan
Voor Uitgeverij Luitingh-Sijthoff mocht ik het eerste deel van het nieuwe tweeluik van Jenny Colgan lezen. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Slaap maar zacht – Linda Jansma
Ik las deze thriller van Linda Jansma. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Heartstopper deel 1 – Alice Oseman
Ik las het eerste deel van 'Heartstopper. Wat ik van deze graphic novel vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Smash – Margje Woodrow
Ik las 'Smash'. Mijn eerste kennismaking met Margje Woodrow. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Het huis in Mirrorlake – Olivia Hill
Ik las 'het huis aan Mirrorlake'. Wat ik van deze roman vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Royal Horses – De kroon en het hart – Jana Hoch
Ik las het eerste deel in de Royal Horses-serie van Jana Hoch. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
























