-
Sex/life – B.B. Easton
Ik las het e-book Sex/Life van B.B. Easton. Wat ike van vond? Dat lees je in mijn recensie :).
-
Snelle Sam de klapper – Olav Mol
Samen met Britt las ik Snelle Sam de klapper. Wat wij van dit kinderboek vonden? Dat lees je in onze recensie.
-
Chat & Co #zoistleven! – Geneviève Guilbault
Ik mocht voor Uitgeverij Kennes het eerste deel lezen van de Chat & Co-serie. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Minnaar – Ilse Ruijters
Mijn eerste kennismaking met Ilse Ruijters. Wil je weten of het me bevallen is? Bekijk dan mijn recensie.
-
Noem me Nathan – Catherine Castro & Quentin Zuttion
Ik las de graphic novel ‘ Noem me Nathan’. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Redwood Ridge – het begint met een nacht – Kelly Moran
Ik las het derde deel in de Redwood Ridge trilogie. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
De sterrensteen 2 – Het feest van de wolfmaan – Kelly van Kempen
Samen met Britt las ik het tweede deel van de Sterrensteen-serie. Wat we ervan vonden? Dat lees je in onze recensie.
-
Noem geen namen – Astrid Sy
Ik lees graag boeken waar de Tweede Wereldoorlog een thema in is. Wat ik van dit boek vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Zwarte koffie, macchiato & takkenthee – Jacodine van de Velde
Ik las ‘zwarte koffie, macchiato & takkenthee’. Wat ik van deze feelgood vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Soldaat van het noorden – Bram Baptist
Ik mocht meelezen in de blogtour rondom het jeugdboek ‘Soldaat van het noorden’. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.























