-
De vergeten tuin – Sandra J. Paul
Ik mocht meelezen in de blogtour rondom 'de vergeten tuin'. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Vera op de Veluwe 2 – Sneeuwstorm – Nan Adams
Ik las het eerste deel in de Vera op de Veluwe serie. Of dit tweede deel me ook bevallen is? Dat lees je in mijn recensie.
-
Tussen licht en donker – Rian Sevenhuijsen
Ik las mee in een leesclub. Wij lazen de roman 'tussen licht en donker'. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Ik hou je vast – Marina Folkers
Dit is mijn tweede boek van Marina. Of deze mij net zo goed bevallen is als het eerste boek van haar dat ik las. Dat lees je in mijn recensie.
-
Negentig seconden – Vannessa Thuyns
Ik mocht meelezen in de blogtour rondom de feelgood 'negentig seconden'. Dit is mijn tweede boek van Vannessa Thyuns. Of ie me net zo goed bevallen is als de vorige, dat lees je in mijn recensie.
-
Happy in de Hofstad – Renée Olsthoorn
Ik mocht mee lezen in de blogtour rondom 'Happy in de Hofstad'. Wat ik ervan vond, dat lees je in mijn recensie.
-
Valentijn met twee – Diverse auteurs
Na het lezen van het persbericht was ik erg nieuwsgierig naar deze bundel. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Het briefje door het hek – Doug Gold
Zoals jullie al eerder is opgevallen lees ik graag boeken waarin De Tweede Wereldoorlog een rol speelt. Vandaar dat het briefje door het hek ook meteen op mijn wishlist kwam. Wil je weten wat ik ervan vond? Lees dan mijn recensie.
-
Liefde in de sneeuw 2 – Valentijn in de sneeuw – Roz Marshall
Na het lezen van het eerste deel in deze serie was ik enorm benieuwd naar het tweede deel. Wat ik ervan vond? Dat lees je in mijn recensie.
-
Onvindbaar – Kathy Tailor
Ik heb gemerkt dat ik de laatste tijd graag Young adult lees. Toen ik Onvindbaar voorbij zag komen, trok de cover met de bomen me meteen aan. Wil je weten wat ik van dit verhaal vond? Check dan mijn recensie ;)


























